برترین شرکت های طراحی نمای ساختمان

برترین شرکت های طراحی نما و معماری جهان در سال 2023

برترین شرکت های طراحی و معماری جهان در سال 2023 کدم اند؟ چه معیاری سبب می شود تا نام تجاری یک شرکت بر سر زبان ها بیافتد؟ وب سایت های معتبر در معرفی برترین شرکت های طراحی نما و معماری جهان در سال 2023 در کدام اند؟

راز موفقیت های شرکت های برتر طراحی نما و معماری جهان چیست؟

برترین شرکت های طراحی نما و معماری جهان در سال 2023 کدم اند؟

Gensler (USA)

Nikken Sekkei (Japan)

AECOM (USA)

IBI Group

Woods Bagot

جمع بندی

 

اگر شما هم جز افرادی هستید که در زمینه طراحی نما و معماری ساختمان فعالیت می کنید احتمالاً سؤال هایی از این قبیل در ذهن شما شکل گرفته است. گروه مهندسین چینه ایوان پردیس در این مقاله تصمیم گرفته است تا در ابتدا به پاسخ این پرسش ها بپردازد و سپس تعدادی از برترین شرکت های طراحی و معماری جهان که در سال 2023 به موفقیت های چشمگیری دست یافتند، خدمت شما عزیزان معرفی کند. پس در ادامه همراه ما باشید تا با کمک هم برخی از ابهامات به وجود آمده در ذهن شما را برطرف کنیم. 

راز موفقیت های شرکت های برتر طراحی و معماری جهان چیست؟

سایت های معتبر، برای معرفی برترین شرکت های طراحی و معماری در دنیا به فاکتورهای مختلفی ازجمله : 

تعداد کارمندان تحت فرمان شرکت، درآمد سالیانه، سودآوری شرکت نسبت به سال قبل، ارزش سهام شرکت در بازار بورس، اعتبار شرکت، کیفیت کار و مواردی از این قبیل توجه می کنند؛ اما فاکتوری که در بررسی های همه آن ها به صورت مشترک وجود دارد، میزان رضایت مشتری از کار است که مهم ترین عامل در موفقیت یک شرکت طراحی و معماری می باشد و با موفقیت در این زمینه به دست آوردن فاکتورهای بعدی بسیار آسان تر خواهد شد.

برترین شرکت های طراحی نما و معماری جهان در سال 2023 کدم اند؟

در ادامه این مقاله به معرفی برترین شرکت هایی که در زمینه طراحی نما و معماری ساختمان فعالیت می کنند پرداخته شده است. اعتبار شرکت هایی که در ادامه به آن ها پرداخته شده است توسط وب سایت های معتبری مانند BDonline تأییدشده است.

 

برترین شرکت های طراحی نمایساختمان در جهان

شرکت معماری Gensler (USA)

در تازه ترین فهرست اعلام شده از سوی منابع معتبر، عنوان نخست به شرکت طراحی و معماری Gensler تعلق گرفت که چندان جای تعجب هم ندارد چراکه این شرکت در سال گذشته 1.35 میلیارد دلار درآمد کسب کرده و این درآمد نقش بسیار تأثیرگذاری در رتبه بندی این شرکت داشته است.
این شرکت در سال 1965 با تلاش های آرتور و درو جنسلر و همکارشان جیمز فولت تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در سانفرانسیسکو قرار دارد و همچنین نمایندگی هایی از این شرکت در 48 شهر دنیا تأسیس شده است.
حدود 6000 نفر پرسنل در این شرکت مشغول به فعالیت اند و در این شرکت حدوداً بر روی 10000 پروژه در حال فعالیت می باشد.
این شرکت خدماتی مانند معماری، استراتژی های نوین طراحی نما، طراحی داخلی، طراحی برند و همچنین مشاوره در زمینه های املاک و مستغلات را ارائه می دهد.
ازجمله پروژه هایی که تحت نظارت این غول طراحی و معماری در حال اجرا می باشد، می توان به فرودگاه بین المللی اینچئون در کره جنوبی، مرکز مالی ابوظبی در امارات، دفتر مرکزی فیس بوک، برج شانگهای در شانگهای چین و همچنین ترمینال 2 و 3 فرودگاه بین المللی سانفرانسیسکو اشاره کرد.

 

شرکت های معماری جهان

Nikken Sekkei (Japan)

Nikken Sekkei به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های معماری و طراحی نما در ژاپن در سال 1900 تأسیس شد، سود خالص این شرکت در سال گذشته بالغ بر 500 میلیون دلار بوده است. دفتر مرکزی این شرکت در Chiyoda، توکیو قرار دارد. این شرکت برتر، بیش از 25000 پروژه را به اتمام رسانده است و در 16 شهر جهان نمایندگی های فعال تأسیس کرده است. Nikken Sekkei خدمات مختلفی ازجمله مشاوره، طراحی نما و معماری، برنامه ریزی شهر و طراحی داخلی را ارائه می دهد.
ازجمله پروژه های در دست اجرا، توسط این شرکت طراحی و معماری می توان به طراحی و ساخت بلندترین برج، در سراسر دنیا نام برد که در شهر توکیو در حال اجرا می باشد.

 

بهترین شرکت های طراحی نما

AECOM (USA)

این شرکت تلاش می کند تا راه حل های جدیدی را برای چالش های پیچیده ای که جهان با آن روبرو است، توسعه و پیاده سازی کند.
Aecom در چالش های پیچیده زیرساخت تخصص دارد. سال هاست که این شرکت طراحی در زمینه حمل ونقل و ساختمان های عمومی به عنوان بهترین شرکت طراحی توسط منابع معتبر ازجمله مجله Fortune معرفی می شود. ازجمله پروژه های شاخص آن ها می توان به پروژه Hyhpoerloop، فرودگاه بین المللی لس آنجلس و بازی های المپیک و پارالمپیک 2016 ریو اشاره کرد.

 AECOM (USA) از شرکت های معماری خارجی

IBI Group

گروه IBI به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های معماری در تورنتو مستقر است و از سال 1974 فعالیت خود را آغاز کرده است. IBI Group در سال گذشته درآمد 246 میلیون دلاری داشته است.

IBI Group از بهترین شرکت های راحی نما در جهان

زمینه های فعالیتی در این شرکت بزرگ معماری شامل: طراحی بیمارستان ها، ساختمان های صنعتی، فرودگاه ها، مدارس، بزرگراه ها و ایستگاه های ترانزیت می باشد. این شرکت با تأسیس 60 دفتر داخلی و 2600 کارمند جزء بزرگ ترین شرکت های طراحی و معماری در کانادا و کل دنیا محسوب می شود. همچنین نمایندگان این شرکت در آمریکای شمالی، آسیا، خاورمیانه و اروپا در حال فعالیت می باشند. 

Woods Bagot

Woods Bagot یکی از قدیمی ترین شرکت های جهان است که از سال 1869 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت خدماتی مانند برندینگ، سیستم های شهری و همچنین فضاسازی را ارائه می دهد اما در زمینه برنامه ریزی و طراحی ساختمان تخصص دارد. این شرکت موفق به تأسیس 16 استودیوی بین المللی و استخدام 850 کارمند شده است. استودیوها در آمریکای شمالی، آسیا، اروپا، استرالیا و خاورمیانه در حال فعالیت و خدمت رسانی به مشتریان خود هستند.

شرکت معماری و طراحی نمای ساختمان Woods Bagot

جمع بندی

تیم مهندسین مشاور چینه ایوان پردیس در این مقاله به بررسی شرکت های برتر طراحی ساختمان، طراحی نمای داخلی و خارجی پرداخته است. این شرکت ها ساله است در این زمینه فعالیت می کنند و با انجام موفقیت آمیز پروژه های بزرگ توانسته اند نام نیکی در این حرفه از خود به جای بگذارند. علاوه بر موارد گفته شده شرکت چینه ایوان پردیس در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی منزل، طراحی ویلا، بازسازی ویلا و نوسازی ویلا، طراحی باغ ویلا و محوطه سازی ویلا هم فعالیت میکند.

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به مهندسین مشاور چینه میباشد.

[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]