بهترین شرکت های طراحی ساختمان در دنیا

بهترین شرکت های طراحی ساختمان در دنیا

انجام پروژه های ساختمانی، هزینه های زیادی در بر دارد از این رو مالکان زمین همواره به دنبال بهترین شرکت های طراحی ساختمان بوده تا نتیجه مطلوب خود را پس از اتمام کار دریافت نمایند. این در حالی است که اگر فردی قادر به طراحی اصولی و دقیق ساختمان ها نباشد، پروژه با شکست روبرو شده، رضایت مشتری جلب نشده و خسارت های زیادی به مالکان وارد می شود.

به همین دلیل اولین قدم برای شروع و انجام پروژه های ساختمانی، شناسایی بهترین شرکت های طراحی ساختمان است. در این مقاله به بررسی بهترین شرکت های طراحی ساختمان در دنیا و راز موفقیت آنها می پردازیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برترین شرکت های معماری و طراحی ساختمان

در سراسر دنیا، گروه ها و شرکت های زیادی بوده که در زمینه طراحی ساختمان فعالیت می کنند اما تعدادی از این شرکت ها نسبت به سایر رقبای خود شهرت بیشتری دارند چرا که این شرکت ها به نحوه به مشتریان خود خدمات ارائه می کنند که مشتری پس از اتمام کار از روند پروژه راضی باشند. موارد زیر از جمله این شرکت ها می باشند.

 

وینچی

 

1. VINCI | فرانسه

یکی از بهترین شرکت های طراحی ساختمان در فرانسه، وینچی است. این شرکت بر روی پروژه های بزرگی نظیر بازسازی هتل Mandarin Oriental در لندن، تونل Femern در دانمارک و بسیاری پروژه های بزرگ دیگر نیز کار کرده است. این شرکت بیش از 185000 پرسنل داشته و از تمامی افراد در سراسر دنیا دعوت به همکاری می نماید.

 

ACS

 

2. Actividades de Construcción y Servicios | اسپانیا

این شرکت، یکی از برترین شرکت های طراحی معماری در اسپانیا بوده که دارای زیر مجموعه های زیادی از جمله Dragados، Hochtif و Turner می باشد. این شرکت با نام اختصاری ACS یاد شده و دارای بیش از 200000 کارمند و پرسنل است.

 

Bechtel

 

3. Bechtel | ایالات متحده آمریکا

Bechtel یکی از معروف ترین شرکت های آمریکایی است که در ایالت کالیفرنیا و در شهر سانفرانسیسکو واقع شده است. تعداد کارمندان این شرکت بالغ بر 500000 نفر می باشند. از جمله پروژه های بزرگ این تیم می توان به اتمام فاز 1 پروژه Dulles Metrorail اشاره نمود.

 

CCCC

 

4. China Communications Construction Company | چین

یکی دیگر از بهترین شرکت های طراحی ساختمان می توان به شرکت China Communications Construction Company یا CCCC اشاره نمود که در چین واقع شده است. این شرکت دارای زیر مجموعه های زیادی نیز می باشد که در کشورهای مختلف مشغول بکار هستند. از جمله پروژه های بزرگ این گروه می توان به فرودگاه هنگ کنگ اشاره نمود.

شرکت CCCC حدود 100000 را استخدام کرده و سالانه بیش از 54.4 میلیارد دلار درآمد دارد.

 

Larsen & Toubro

 

5. Larsen and Toubro | هند

یکی از برترین شرکت های طراحی معماری در هند، Larsen and Toubro می باشد. این شرکت بر روی پروژه پل نمادین بر روی رودخانه کریشنا کار کرده و جزو رزومه وی محسوب می شود. L & T بالغ بر 104000 کارمند داشته که در این حوزه فعالیت دارند.

این شرکت ها چه ویژگی هایی دارند؟

قطعاً در این شرکت ها و تیم کاری آنها، ویژگی هایی نهفته است که آنها را به بهترین شرکت های طراحی ساختمان در دنیا تبدیل کرده است. در غیر این صورت هر شرکتی، می توانست یکی از برترین های دنیا باشد.

مدیریت ریسک بالا

در تمام پروژه های ساختمانی، ریسک بروز خسارت، حادثه و یا آسیب های مالی وجود دارد، با این حال یک شرکت قدرتمند باید بتواند به خوبی شرایط را مدیریت کرده و خسارت های وارد شده از جانب خود را پرداخت نماید.

تجربه

یکی از مواردی که باید در هنگام انتخاب بهترین شرکت های طراحی ساختمان به آن توجه نمایید، تجربه تیم اجرایی پروژه است. تا زمانی که پروژه شما به اتمام نرسد، نمی توانید درباره نحوه عملکرد یک گروه اظهار نظر نمایید. در این صورت بررسی تجربه و نمونه کارهای انجام شده توسط آن شرکت می تواند راهنمای خوبی در این باره باشد.

داشتن یک تیم حرفه ای

اجرای یک پروژه ساختمانی نیازمند گروهی مقتدر و توانمند است. این گروه باید متشکل از معمارانی حاذق، اپراتورهای ماشین آلات، رانندگان کامیون، مدیران، نقشه برداران و غیره باشد. در غیر این صورت برای انجام پروژه دچار مشکل و کمبود نیرو خواهد شد.

برخورداری از تجهیزات و فناوری مدرن

برخورداری از ماشین آلات پیشرفته یا نرم افزارهای جدید به این معنی است که این تیم قادر به برآورده ساختن طرح های و پروژه های مشتریان خود است. هرچه تجهیزات یک تیم تکمیل تر باشد، اجرای طرح ها و پروژه های مختلف نیز ساده تر خواهد بود.

تعهد به رعایت ایمنی

در تمام پروژه های ساختمانی، حادثه و خطر وجود دارد چرا که مصالح با وزن زیادی توسط ماشین آلات جابجا می شوند. از این رو بهترین شرکت های طراحی ساختمان به رعایت ایمنی متعهد بوده تا جان هیچ یک از افراد در کار به خطر نیفتد.

شرکت های نامبرده شده در این مقاله در سراسر دنیا مشغول به کار هستند؛ اما در این بین شرکت های موفق و قدرتمندی نیز در داخل کشور وجود داشته که در این حوزه فعالیت می کنند. از جمله ای شرکت ها می توان به گروه مهندسی چینه ایوان پردیس اشاره نمود.
چینه ایوان پردیس را میتوان بهترین شرکت طراحی ساختمان در داخل ایران بوده که با انجام صفر تا صد پروژه های ساختمانی قادر به تحقق رویاهای شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با مشاوران چینه ایوان پردیس ارتباط برقرار نمایید.

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به مهندسین مشاور چینه میباشد.

[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]