پروژه صنعتی اتحاد _ نمای سبز

استفاده از نمای دو پوسته و معماری سبز  یکی از روش های متداول در نماسازی معاصر به شمار می رود که به آن نمای سبز میگویند که علاوه بر زیبایی بنا به تنهایی و چه در سیمای شهری، بر اساس یافته های موجود و تحقیقات و مستنداتی که روزانه در اختیار طراحان قرار می گیرد یکی از بهترین روش ها برای پاسخ به مسئله ی همیشگی مصرف انرژی در ساختمان است.

 

پروژه صنعتی اتحاد _ نمای سبز

 

ترکیب نمای دوپوسته با معماری سبز نیز احتمال دستیابی به اهداف گفته شده را دوچندان می کند. پروژه صنعتی موجود در منطقه اتحاد، از جمله نماهایی است که در تضاد کامل با تفکر جامعه است.

 

پروژه صنعتی اتحاد _ نمای سبز 

 

تفکری که در ذهن افراد از ساختمان صنعتی است، سوله ای آجری با یک درب  بزرگ و سقفی شیبدار. این مغایرت ناشی از ذهن خلاق طراح و ذوق ایشان در نمود معماری به گونه ای معاصر است. استفاده از آلومینیوم برای پوشش سطح اول در نما، سپس شبکه ی ماتریسی برای گل و گیاه میان دوپوسته، و در نهایت زاویه سازی و ایجاد نقطه ی بصری در نما به وسیله میله های عمودی که از پایین به بالا تغییر ارتفاع می دهند و ساختمان را بلندتر نشان میدهند. تنوع گیاهی، ورودی شاخص و نمای یکدست، از دیگر ویژگی های بارز این نمای معاصر زیباست.

 

پروژه صنعتی اتحاد _ نمای سبز

 

نمای سبز چیست؟


نمای سبز یکی از زیباترین نماهای ساختمانی است که تیم چینه تبحر خاصی در طراحی و اجرای آن دارد.
امروزه ساختمان‌های جدید و بلندی در سراسر شهر ساخته می‌شوند که بافت شهری را از سنتی به مدرن تبدیل کرده‌اند.
بسیاری از این ساختمان‌ها به دلیل نماهای سلب و سختی که دارند باعث از بین رفتن حس شور وشعف انسان‌ها شده‌اند.اگر دقت کرده باشید امروزه روابط اجتماعی انسان‌ها بسیار کمتر شده است.یکی از دلایل این قضیه وجود نماهای سنگی و صلب ساختمانی است.
اما اگر شما هم به فکر پویایی در نما و ایحاد حس شادابی در انسان‌ها هستید دیگر نگران نباشید! نماهای سبز یکی از همان نماهایی هستند که با زیبایی خیره کننده خود همه را مجذوب خودشان می‌کنند.

نمای سبز ساختمان


در نمای سبز از گیاهان و درختچه‌هایی برای اجرای نما استفاده می‌شود.
نمای سبز یکی از موافق‌ترین نماهای ساختمانی با طبیعت و محیط زیست است.
درست است که نمای سبز جزو جدیدترین نماهای ساختمانی نیست و از دوره‌های گذشته از آن برای نماسازی استفاده می‌شده؛ اما همان‌طور که می‌بیند از این نما زیاد استفاده نشده است.
پس نمای ساختمان شما می‌تواند وجه تمایز شما با ساختمان‌های دیگر باشد.پس هرگز از این نما دست نکشید! نمای سبز می‌تواند بهترین گزینه برای نمای ساختمانتان باشد. به شرطی که برای اجرای آن از گروهی حرفه‌ای مشاوره بگیرید.

هزینه اجرای نمای سبز ساختمان


هزینه اجرای نمای سبز ساختمان به عوامل مختلفی وابسته است. از جمله این موارد نوع اجرای نمای سبز است. اجرای نمای سبز ساختمان می تواند هزینه های بالایی در بر داشته باشد؛ اما هزینه انواع نمای سبز و انواع سبک های اجرای آن نیز طیف گسترده را در بر می گیرد. شما می توانید با توجه به بودجه، نوع اجرای نمای سبز ساختمان را انتخاب کرده و برآورد هزینه ها را انجام دهید. برای آشنایی با انواع روش های اجرای نمای سبز ساختمان با مشاورین چینه در تماس باشید. هزینه اجرای نمای سبز ساختمان ، علاوه بر روش های اجرا به عواملی همچون نوع گیاه، ارتفاع و مساحت نما، مصالح و… بستگی دارد.

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به مهندسین مشاور چینه میباشد.

[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]