طراحی ویلا لواسان

پروژه ویلای آرامش

طراحی ویلا آرامش با توجه به درخواست مالک برای استفاده به صورت دائم میباشد که شامل طبقه همکف و طبقه اول و در طبقه دوم شامل فضایی همراه تراس گاردن می باشد. در سقف طبقه اول از Sky Light استفاده شود که به طبقه اول نور بدهد.

طراحی تراس گاردن شامل فضای نشیمن به صورت آلاچیق مدرن به همراه Fireplace، و باربیکیو میباشد.

 

شرکت چینه ایوان پردیس یکی از بهترین شرکت های طراحی ویلا

گروه مهندسین مشاور چینه ایوان پردیس, پروژه طراحی نما, طراحی نما

شرکت چینه ایوان پردیس ، بهترین شرکت طراحی ویلا مدرن

شرکت چینه ایوان پردیس طراح ویلا،برترین شرکت طراحی ویلا

بهترین شرکت طراحی ویلا

طراحی نمای ویلایی کلاسیک ، طراحی نمای ویلایی مدرن

شرکت چینه ایوان پردیس طراح ویلا

طراحی نمای ویلایی کلاسیک، طراحی نمای ویلایی مدرن ، بهترین شرکت طراحی ویلا در ایران

بهترین شرکت طراحی ویلا در زایگان ، بهترین شرکت طراحی ویلا در لواسان

 

طراحی ویلا چیست؟


برای اینکه به مفهوم عمیق تری از طراحی ویلا برسیم، ابتدا لازم است تا با معنای واژه ویلا، آشنا شویم و مفهوم آن را بررسی کنیم.

کلمه ویلا که ریشه ای فرانسوی دارد، از دوران باستان، به خانه‌ها و اقامتگاه‌هایی که با بالاترین سطح آسایش زندگی و طراحی‌های منحصر به فرد و خارج از عادت و حتی کمی‌پیچیده که با موقعیت مکانی مجزا، متمایز شده اند و معمولا در زمینی بزرگ و جدا از اطراف که از هر چهار جهت فضای باز دارد، ساخته شده است.
بنابراین یک ویلا اغلب توسط طرح‌های باغ و مسیرهای سبز از پوشش گیاهی محصور می‌شوند.

همچنین چیدمان هوشمندانه فضاهای داخلی و خارجی این خانه‌ها که ویلا نامیده می‌شوند و انتخاب متریال برتر برای آن‌ها، آنجا را به فضاهای مسکونی خصوصی منحصر به فرد تبدیل می‌کند. طراحی ویلا در واقع طراحی چنین اقامتگاهی با ویژگی‌های ذکر شده است، همچنین باید بگوییم که ویلا‌ها مرز میان محل سکونت انسان را با طبیعت کم رنگ و مختصر می‌کند و در واقع موجب پیوند میان انسان با طبیعت می‌شود از این رو اکثرا ویلا‌ها در طبیعت و خارج از معابر شهری و در مناطق خوش آب و هوا ساخته می‌شوند زیرا ویلا مکانی است برای گذراندن آخر هفته‌هایی شاد و تعطیلاتی آرام برای تفریح در کنار خانواده و عزیزان به دور از هیاهوی شهری است.

طراحی ویلای کامل شامل: اتاق نشیمن، اتاق خواب‌های متعدد، باغ و استخر با محوطه ای اختصاصی می‌باشد. طراحی ویلا با توجه به خواست کارفرما میتواند دارای انواع، ویلا مدرن، ویلا کلاسیک، یک طبقه یا اصطلاحا فلت، دوبلکس (دو طبقه) باشد که بستگی به ایده آل مشتریان و میزان بودجه ای صرف ساخت ویلا می‌شود، دارد.

اصطلاح "ویلا" از زمان پیدایش تاکنون انواع مختلفی از خانه ها را در بر گرفته است. این اصطلاح ابتدا برای توصیف خانه هایی زیبا و ظریف بوده است که در آن رومی های ثروتمند برای فرار و استراحت در آن زندگی می کرده اند، استفاده می شد. در حال حاضر، این اصطلاح معمولاً برای خانه هایی است که در زمان بازنشستگی یا تعطیلات و ... از آنها استفاده می شود، می باشد.
آنها دارای سازه های یک سطحی با دیوارهای مشترک هستند. امروزه سبک طراحی ویلا بر پایه سبک های جهانی در نظر گرفته می شود. خواندن تاریخچه و مشخصات هر سبک خالی از لطف نیست طراحی ویلای خاص در سبکهای مختلفی انجام میشود که باید با آن ها آشنایی داشته باشید.

مراحل طراحی ویلا به چه صورت است؟


آیا تا به حال به زندگی در یک اثر هنری فکر کرده اید؟

نیاز های شما و ایده آل هایتان از یک ویلای رویایی به کمک تخصص ما در طراحی و ساخت ویلا ، در دفتر معماری چینه یک اثر هنری را تولید می‌کند که منحصرا متعلق با شما می‌باشد. در واقع ما در دفتر معماری چینه، برای طراحی ویلا، روح کاربر را در داخل فضا قرار می‌دهیم تا فرد ضمن همزاد‌پنداری با ویلا بتواند بهترین خاطره‌های خود را در این ویلا بسازد و تا سال ها به نیاز های خود در این مکان رویایی پاسخ دهد.

ما برای طراحی ویلای شما تمام نیازها، ایده‌آل‌ها و شرایط شما را در نظر می‌گیریم و به جستجوی بهترین پاسخ برایش می‌رویم. همچنین با تخصصی که در امر طراحی جزییات و ساخت و نظارت براجرا ویلاها داریم می‌توانیم دقیقا با بودجه مورد نظر شما رویایتان را بر آورده کنیم و از ایجاد هزینه‌های اضافی در طراحی و ساخت ویلا جلوگیری کنیم.

همچنین ما در دفتر معماری چینه از به‌روز‌ترین استاندارد‌های فضایی از لحاظ تکنولوژی و ابعاد استفاده می‌کنیم تا شما بتوانید فضا های مورد نظرتان را را تکنولوژی روز و ابعاد استاندارد در اختیار داشته باشید.

قابل درک است که قبل از طراحی و ساخت ویلا ابهامات و سوالات زیادی برای شما وجود داشته باشد. اینجا می‌توانید با تماس با ما قبل از هر کاری از مشاوره متخصصین ما استفاده کنید و پاسخ سوال های خود را بیابید. چرا که ما علاقه داریم شما در تمام مراحل ساخت و طراحی کاملا به ویلا خود اشراف داشته باشید و ما ابهامات را برای شما برطرف کنیم.

"ما به خلق شگفتی ایمان داریم"

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به مهندسین مشاور چینه میباشد.

[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]